A kép 2002 (amikor a MÁV 1047-es sorozatú Teknői érkeztek) és 2014 között készülhetett volna (amikor megyei volánok megszűntek, így a Vértes Volán Zrt. beolvadt a KNYKK Középnyugat-magyarországi Közlekedési Központba).
Talán azok voltak a régi szép idők. 2020. július 15-től a Volánbusz Zrt. tulajdonosi joggyakorlója a MÁV Zrt., egységes irányítás alá kerül a távolsági közlekedés. Hogy ez jó-e vagy sem, nem tudom megítélni, ezért állást sem foglalok. megjegyzem azonban, hogy Volánbusz jogelődjét, a Magyar Vasutak Autóközlekedési Részvénytársaságot, a MÁV hozta létre 1927-ben, hogy aztán 1934-ben a Postától átvett autóbuszokkal 1935-től MÁVAUT, majd kisebb kitérők után 1970-től Volán néven üzemeljen.
A terepasztalhoz hozzátartoznak a közúti járművek is, így a buszok is. Sajnos, TT méretben nem vagyunk túlzottan elkényeztetve, ha V.-VI. korszakos buszt szeretnénk, a korábbi IV. időszakhoz azonban van bőven választék: IFA, ROBUR, és IKARUS számos típusát is meg lehet találni. Az V-VI. korszakos asztalhoz elsősorban az IKARUS 250/260/280 sorozatú buszok azok, amelyeket lehet találni, hiszen sok még ma is közlekedik belőlük, a ráncajtós változatok Budapesten 2014-ben tűntek el, de a vidéki volánoknál sem volt lehetetlen találni ilyet még a kétezres évek első évtizedének végén sem.
Schirmer IKARUS 250
V & V model IKARUS 260
Körmendy modell egyedi IKARUS busza
SIKU játékbusza, amely azonban jól kidolgozott és illik a mérethez
A PIKO a Siemens Eurosprinter modelljeivel kezdte el villanymozdonyok TT méretű gyártását még 2006-ban. A 2011-es újdonságként beharangozott 47431 cikkszámú V. korszakot idéző MÁV-os, és az idén megjelent 47437-es cikkszámú MÁV STARTos mozdony alapja még ugyanúgy a 14 évvel ezelőtti modell, illetve ugyanúgy a 9-es mozdonyt modellezi. Mikor egymás mellé tettem, akkor olyan érzésem volt, mint gyerekkoromban a keresd a különbséget játékban.
A Busch egy hosszúkás zacskóba egy fehér, illetve egy betonszürke felületű, 308*158mm méretű, 3mm vastag téglalapokat csomagolt.
A csomagolásból kivéve látszik, hogy ezek laza szerkezetű műanyag lapok, amelyek egyik oldala egyenletesen festett. Ha a hablemezre vékonyan, éles ceruzával vagy tűhegyű filctollal rajzolunk, az anyag a vonalak helyén benyomódik így domború felületet kapunk.